♥ tit 4 tat

2011-04-27 @ 06:25:03

god morgon! helt död är jag eller vad man nu ska kalla det. har nog inte kommit ikapp sömnen för helgen än.. igår kom adam hit & vi åkte till maxi för att handla mat. sen grillade vi (pappsen) och åt färskpotatis, baguette-bröd & sallad. sen hamnade
vi ALLA i en MATKOMA och bara låg still hela kvällen :) igår var det jobb hela dagen & kvällen. sen försökte jag fixa min dator som för övrigt har blivit helt efterbliven igen.. lyckades fixa så att den inte behöver formateras, troor jag!? kanske inte ska säga något i förväg :) nu ska jag gå ner & äta frukost, sen blir det jobb hela dagen. :( det positiva är att jag har tidningarna idag & då går tiden förhoppningsvis fortare! ha en bra dag, bjuder på en småful bild sålänge thihi. PUSS ♥





Fotspår ♥
Postat av: Emma

Åh, vad har du köpt toppen? Underbar!!

2011-04-28 @ 10:58:33
Postat av: sara

Den kommer från Vero Moda :)

Köpte den för kanske 2-3 veckor sedan men de beställde in fler eftersom den var så poppis!

2011-05-01 @ 15:44:10
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0