A DREAMER, YES YOU ARE

2011-08-08 @ 10:40:04

God morgon! Har sovit lagom längre idag och senare blir det en sväng på stan med Michaela & Malin. Tänkte kolla vidare på den tredje Harry Potter-filmen nu för jag kom inte särskilt långt med den igår. Körde till Maxi med mamma och handlade. Sen lagade jag mat till mig & pappa när vi kom hem, yum :) På kvällen kom A hit och vi kollade på typ 4 olika filmer men vi såg inte klart en enda. Snacka om att tycka det är tråkigt med film? ;p Hur som helst så kommer det lite bilder från min iPhone senare!

Bjuder på 3 stycken från i lördags när vi väntade på bussen in till stan. 

PUSS   




Fotspår ♥
Postat av: michaela den enda braiga! haha

vi är ju bara för snygga! <3

2011-08-08 @ 19:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0