AJ FAN

2011-08-13 @ 22:20:29

Vilken dag det var igår.. och vilken kväll! Dagen var åt helvete och ingenting gick som jag ville. Först hittade jag inte mina nycklar och sprang runt som en dåre för att hitta dem i huset. Då hade mamma gömt dem och det fick jag inte veta förrän jag redan missat bussen som jag hade så sjukt bråttom till.. Jag var i stan och köpte present till Jimmy plus på systemet. Sen kom Andrés och mötte upp mig & vi stack hem till honom för att han skulle plugga teori. Det blev inte mycket gjort och det slutade med att vi spelade fotboll istället (?) haha. Sedan skulle jag övningsköra och jag var på så sjukt dåligt humör. Det gick bra men enligt min dåliga sida gick det ju självklart åt helvete :) OCH som slutkläm på det hela kom jag hem kl 6 och upptäckte till min förfäran att klänningen från Nelly.com fortfarande inte hade kommit. Började skriva med kundtjänst och då fick jag ett mail att jag skickat tillbaka klänningen!? Hallå, har inte ens fått hem skiten i brevlådan liksom.. Nu ska jag få tillbaka pengarna & har beställt den igen haha. Onödigt gjort egentligen, men vill verkligen ha den så får stå ut med krånglet (:

Trött på alltihop gav jag upp & Arbana kom hit för att vi skulle fixa oss. Sedan blev det fest hemma hos Jimmy och det var sjuuuuukt kul! Vid 1 skulle Michaela och jag ta oss in till stan fastän Jimmy hade föreslagit att vi skulle kolla film hemma hos honom. Dumma som vi var tog vi taxi in till stan och vi hann till Österskans för att upptäcka att Michaela mådde dåligt och inte pallade krogen haha. Så jag blev själv i stan och det slutade med att jag var med Emma och Andres lite om vartannat.

Imorse var defintivt inte lika kul och jag orkade inte gå upp ur sängen. "jag ska aldrig mer dricka" ekade i mitt huvud som vanligt när jag är bakis. Men det var bara att bita ihop och ta sig till jobbet - 9 timmars plågande. Hade inte ätit frukost och hade inte lunch förrän klockan 4 haha. Kom hem nu halv 10 och ska upp halv 6 imorgon. Jag orkar inte men jag måste göra det ändå. Kanske borde ha en vit månad eller två sen? Hade nog suttit fint för både kropp & själ haha! Nej nu måste jag sova :)




PIC FROM YESTERDAY. Andra bilder från igår kommer imorgon. Har ingen energi till att lägga upp dem just nu (;


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0