BABY YOU DON'T KNOW WHAT IT'S LIKE TO BE ME

2011-08-23 @ 11:18:09

Ska nog sluta lova saker här i bloggen för jag håller ändå aldrig dem haha.. igår var det kaos på jobbet ända tills stängning och när jag kom hem fastnade jag framför en film med mamma & pappa. Sen orkade jag inte vara vaken mer så somnade direkt. :)

Gick upp halv 9 imorse och tog mig ännu en powerwalk, så himla skönt i morgonsolen (: Jag har tänkt hålla på detta nu och inte svika mig själv, för jag vill verkligen bli nyttigare! Och vad kan vara bättre än att starta dagen med en underbar promenad? :)

Nu har jag iallafall duschat och ska snart in till stan för en lunch med Zarah. Ska bli mys!

LOVE / S


Jag saknar dig mitt lilla busfrö <3.


Fotspår ♥
Postat av: michaela

mina bästa babes!! <3

2011-08-24 @ 18:09:35
Postat av: michaela

mina bästa babes!! <3

2011-08-24 @ 18:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0