I NEED A MIRACLE

2011-08-26 @ 08:30:30

good morning. vaknade halv 8 av att pappa smsade & väckte mig :') haha normalt att jag vaknade av sms-signalen när jag är såhär trött ..? sen kunde jag ändå inte somna om så har suttit vid datorn en stund nu. tänkte bege mig ut en sväng och sen duscha. det kommer bli en helvetes lång dag och imorgon kommer jag se till att sova huur jäkla länge som helst! igår hade vi förresten en supermysig kväll på harry's & robert's för att umgås med maria eftersom hon flyttar på söndag. vill inte att alla ska lämna hstd. punkt slut. jennifer & michaela försvinner iallafall inte vad jag vet hih. nu ska jag kila. ha det brao! PUSSSS





Fotspår ♥
Postat av: maria

Jag försvinner inte helt stumpan, ska hälsa på så mycket jag bara kan :) kommer sakna dig! <3

2011-08-26 @ 17:41:50
URL: http://Http://mthored.devote.se
Postat av: michaela

nääe jag har inte planerat att förflytta mig haha :D <3

2011-08-27 @ 17:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0