I'MMA PUT YOU TO BED

2011-08-31 @ 23:36:42

det var inte många minuter jag varit hemma och jag ska ändå gå och lägga mig redan. är så himla trött efter jobbet och vädret har gjort att jag varit seg hela dagen .. måste skriva en lista på saker jag ska göra imorgon för annars lär jag ju glömma något. jag kommer iallafall att ha en spikad torsdag vare sig jag vill eller inte. jag är så trött på att vara ledig och ändå ha planer 24/7 haha. inte lätt att heta sara ibland! nu skriker sängen efter mig så nu hoppar jag ner i den. sov gott

♥ ringa jobbet ang. eventuella schemaändringar
♥ dammsuga och städa här hemma
♥ backa runt hörn & parkera (ha ha ha)
♥ möta upp andres i stan

♥ dansa afro med michaela
♥ kolla film och mysa med melis

LOVE / S



och ja jag är trött på när folk lägger sig i mitt liv som om det vore deras eget. jag träffar vem
jag vill och det behöver inte betyda någonting för det utan det finns något som kallas vänner.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0