IN MY CLOSET

2011-08-11 @ 09:33:23

Måste städa iordning lite bland kläderna imorgon igen. Detta var resultatet sist och det var jag väl halvt nöjd med. Har inte en aning om hur jag ska få plats med alla mina tröjor på ett snyggt sätt. Men detta får jag fixa imorgon för jag ska fixa mig & dra till jobbet snart! Sen blir det bio med tjejerna ikväll. Hade för övrigt en mysig kväll med Maria igår då vi var lite barnsliga och åt kinderägg och zoo-apor bland annat :') Ha en bra dag så hörs vi ikväll efter bion. Kul att jag har så många läsare btw!

LOVE / S




Fotspår ♥
Postat av: maria

Myspys på att vara barnslig :')<3

2011-08-11 @ 12:33:54
URL: http://Http://mthored.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0