NEMAS PROBLEMAS

2011-08-01 @ 23:06:47

Blir lite låtuppdateringar på bloggen och sen ett litet inlägg om dagen som gått. Idag blev de färdiga med vår framsida, två dagar tog det! Det är inte dåligt och det blev grymt fint :) Ska ta bild på det imorgon och visa er. Stack in till körskolan för att plugga runt halv 2 idag & Andres kom dit. Sen satt vi i Norrekatts Park en stund och sen käkade vi (jag) på Sandy's. När klockan blev halv 8 mötte jag upp Michaela för att köpa lite fika, och sen kom Arbana och Maria. Vi satte oss vid Nissan o det var mysigt :) Nu måste jag lägga mig EFTERSOM MIN SEMESTER ÄR SLUT. Yep, you heard me :( Har iallafall haft det underbart!

LOVE / S




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0