NOSTALGI

2011-08-03 @ 15:29:24

Hahah, hittade lite bilder från några studentfester. Gud vad man saknar! Kommer ihåg när jag sprang upp från B&B i mina militärkläder med Henrik för att ta ut pengar. Jag snubblade över en stolpe (!) och jag skrapade upp hela mig haha. Och hur bakis vi var dagen efter och jag skulle hålla föredrag för en skola med femteklassare om rymden? Eller när Michaela sov hos mig och vi gjorde mackor mitt i natten & pratade tills vi somnade. Och det var samma natt när jag fick panik för att det var så varmt när vi båda låg i samma säng. Jag låg då istället och sov på golvet utan varken kudde eller täcke. haha i love you darl!




Fotspår ♥
Postat av: micahela

Awwwwwww!! :D vi är bäst på stundentfest! Och jag kommer med ihåg allt i detalj, så jäkla kul :D <3

2011-08-05 @ 16:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0