ONE OF THESE THINGS FIRST

2011-08-19 @ 13:54:54

Hur man sabbar en uppkörning och en resa till Kos på några timmar kan jag förklara för er.
Men jag orkar inte det, så i stora drag är det vad jag gjorde igår haha.. kul. not.

Har iallafall blivit fin i håret igen tack vare Zarah babe. :) Fyfasen vad vi skrattade idag!

"men sara, om du säger att du har kort hår.. då tänker jag hela tiden VAD HAR DÅ JAG!? är jag rakad eller?"

"men zarah, du vet sist när du klippte mig jättekort?"
"mmmh KORT? ja visst sara du har ju aldrig ens haft kort hår"
"jo det hade jag visst det! det var såhär kort"
"haha så du menar att ditt hår växer det dubbla av vad ett hår växer på ett hår.. på ett halvår?"
"ja typ.. men det var hur som helst jätteskönt, typ som en page"
"hahahaha PAGE.. mm sara du hade en page. och det är jag som är rakad"



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0