PERFECT JACKET

2011-08-23 @ 23:00:21

Idag när jag var & lunchade med Zarah drog hon med mig in i lite affärer för hon letade efter en tröja. TUR för mig eftersom jag varit på jakt efter den perfekta skinnjackan och där bara hängde den.. rakt framför ögonen på mig! Blev överlycklig och tvekade inte en sekund på att köpa den. Det bästa är att pälsen där uppe går att ta av så man kan matcha med halsdukar om man hellre vill ha det. Känner att den är tusen gånger snyggare än på denna fula pose-bilden med ;) I'm sooo in looove with it!

Har för övrigt haft en jättemysig kväll med Olivia på Bulls där vi satt & åt och pratade :) Älskar såna kvällar och jag ser faktiskt fram emot hösten och ett lite lugnare tempo i vardagen. Ge mig filmkvällar någon liksom!? Btw. idag började True Talent och dumt nog missade jag ju det .. Attans! Får ta och kolla på tv3play eller något om de har det uppe på nätet nu.

Nu blir det nog sängen strax. Är helt slut i huvudet & jag vill vara pigg tills imorgon då det är en ny dag & nya möjligheter :)

Sov gott





Fotspår ♥
Postat av: michaela

min prinsessa ser jättefin ut i sin skinnjacka! <3 och jag ska ge dig filmkvällar så det bara pangar om det när nollningen är över! :D <3

2011-08-24 @ 18:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0