PERSONALFEST

2011-08-10 @ 10:19:06

Personalfesten var som vanligt hur bra som helst :) När vi kom dir fick vi leka en massa lekar i lag. Vi hoppade säck, skulle trä ett snöre genom allas tröjor och byxor, ge varandra apelsiner under hakan och även smälla ballonger mellan kroppsdelar. Haha man fick sig en del skratt alltså! Vårt lag kom tvåa dessutom, yeey! Maten var hur god som helst och sen blev det dans. Stack dock hem vid 12 eftersom jag fick skitont uppe i magen vid revbenen.. kändes som att alla mina cider hade lagt sig där uppe.

Glömde säga att Annie, Sara, Helen, Emma, Linn och jag förfestade hos Sara innan vi stack dit. Vi är ett perfekt tjejgäng när vi väl ses som tyvärr är lite sällan hih. Taxin dit var också jävligt kul eftersom allas läppar sved som in i helvete hahaha :b 

Nu ska jag käka frukost så att jag kan komma någon vart idag. Ska jobba mellan 13.30-18.30 och sen skulle jag behövt kolla på Harry Potter 7 innan jag går på bion med Arbana och Maria, får se hur allting blir :) Kommer säkert ett inlägg eller två senare!

LOVE / S




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0