SICK IN HEAD

2011-08-02 @ 17:10:33

Haha fyfaan vilken huvudvärk jag har. Inte särskilt kul när det är såhär fint väder och min syssling & hennes familj kommer ikväll. Första jobbdagen efter semestern var det idag, mycket folk som handlade hela förmiddagen och allt var bara som det inte ska vara. Nåväl, blir väl bättre till hösten. :) Slutade kl 13 och då cyklade jag in till stan för att möta upp Andres. Vi skulle plugga på körskolan men båda var hungriga så vi tog med oss kycklingsallad från Sandy's och satte oss i en park. Hann plugga lite med men orkade inte mer när jag får max 2 fel på alla testerna jag gör. Jag borde ju inte kunna misslyckas med tanke på att jag verkligen fattar allt också? Nu ska jag hjälpa mamma att städa & göra en äppelpaj som blir efterrätten till ikväll, yuum!

Denna är en så självklart låt på partylistan att jag glömde lägga upp den igår:


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0