SO DON'T BOTHER

2011-08-16 @ 09:33:19

Haha såhär besvärad var jag igår när det blåste och regnade. Skulle in till stan innan jobbet för att spana in lite saker och även luncha med mamma. Sedan började jag jobba kl 12 och slutade kl 16, då det var dags att ta bussen in till stan för ett träningspass med Malin :) Nu ska jag hoppa in i duschen eftersom jag ska in till stan med Michaela YAY! i've missed you boo.

Nu är det en massa saker som händer & ska hända (förmodligen) så jag är säkert helt off när det gäller att hitta på saker.
Förhoppningsvis kommer alla planer att fungera till 100% så jag slipper krångla med något, har varken tid eller ork för det!

LOVE / S




Fotspår ♥
Postat av: michaela

I'VE MISSED YOU TOO! kommer snart!! :D <3

2011-08-16 @ 11:41:10
Postat av: AH

Vf e du så snygg hela tiden?!:S

2011-08-16 @ 15:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0