SOMETIMES I HIDE

2011-08-14 @ 22:32:39

Good evening :) Dagen har varit soft som bara den och vi har bara glidit i kassan på maxi! Det har knappt varit något folk så jag var ute och frontade varor halva eftermiddagen. Härligt med dubbelt betalt för det. Ikväll har jag lagat mat med mamma, övningskört och kollat mordkommissionen med båda föräldrarna. Somnade en stund direkt efter maten med haha, är så stört trött efter denna helgen.. Tänkte städat rummet men har ingen ork för det utan jag kastar mig i sängen direkt :b Sov gott!

Ibland tänker jag tillbaka och undrar vad jag gjorde och varför jag gjorde det. 
Hur i helvete tänkte jag där? Jag tänkte nog faktiskt inte alls om jag ska vara ärlig..






Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0