TAKE A MINUTE

2011-08-28 @ 23:44:26

hello everyone. kom precis hem från robin & co: efter en filmkväll med dem och anna. filmen var katastrofalt dålig och vi skrattade som bara den när vi åkte till maxi och slirade i vattenpölar hihi. we are family! tack för en trevlig kväll allihop (:  

igår var jag på eurostop med mamma & det var jättemysigt. alldeles för längesen vi hittade på något och tog det lugnt! sen åkte vi till maxi & handlade lite. vi åt tacos till kvällsmat hela familjen och efter det stack jag och michaela hem till anna för att förfesta. tom kom också sen för att även hänga med oss ut. det blev en trevlig kväll på tre hjärtan och b&b som sedan slutade med efterfest där jag halvsomnade på golvet i köket haha. senare åkte vi taxi hem till anna & jag sov hos henne :)

ska sova nu eftersom jag knappt har någon röst kvar och mitt huvud känns som ett bowlingklot.
FÖRRESTEN VI HAR BOKAT RESA! HAPPY FUCKING FACE :)

Life is a bitch just make sure that bitch is beautiful




Fler bilder kommer när jag orkar & vill :)


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0