WASHSWOMP ♥ FLOORMOP

2011-08-30 @ 06:03:25

igår hade jag och michaela en myspyskväll när vi åkte till hemmakväll för att hyra film. hon körde och när vi satte oss i bilen själva kändes det hur skumt som helst hih! grattis igen älskling, detta är du verkligen värd sen kollade vi på den ena filmen hos mig, the rebound och den var jättebra! jag har knappt sovit något eftersom jag råkade prata i telefon på tok för länge i natt och sen skulle upp kvart över 5. sen när jag gick upp imorse har mamma råkat tappa ner mitt favvishalsband rakt ner i avloppet. great .. får be pappa fiska upp det för jag tänker inte tillåta att det spolas bort :( puss och kram på er allihop / S




i don't mean to be mean but that's all i can be is just me
and i am whatever you say i am


Fotspår ♥
Postat av: maria

finisar! <3

2011-08-30 @ 16:03:48
URL: http://mthored.devote.se
Postat av: micahela

Mysigt som bara den! :D <3

2011-08-31 @ 13:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0