WHO WANTS TO BE ALONE

2011-08-31 @ 00:20:23

ligger i sängen med min laptop och det är så jävla skööönt. förutom att jag fryser och är lite förkyld men det får jag stå ut med! jag ska sova nu så att jag orkar fixa en del saker imorgon. bjuder på en bild från i lördags med min fina nya jacka. dyr var den but i love it :) tog bort mina ögon för jag tyckte inte riktigt att de såg okej ut. för första gången är det ögonen jag inte trivs med på bilden haha! inte för att jag kollar konstigt på originalbilden, men det såg bara typ roligare ut såhär hihih. tänkte bara säga förlåt till alla vänner som jag inte haft tid att träffa på ett tag. körkortet och annat tar så himla mycket tid & det är så himla svårt att prioritera rätt. hoppas ni förstår och det kommer bli bättre så fort jag fått ordning på livet igen!

i'm out. PUSS / Sariis




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0