WRITINGSESSION

2011-08-27 @ 11:18:44

hej allihop!

känner att jag behöver skriva av mig lite .. jag vet att alla inte har samma åsikter men jag måste bara säga hur mycket jag avskyr folk som blir odrägliga när de blir fulla. det är inte det att det händer en gång, utan varje gång. att man ifrågasätter personen varför den är så full och har druckit så mycket & får svaret "jag är inte alls full, jag är nykter". jag blir bara äcklad, och jag vet väl själv att ingen är perfekt och att det kan bli för mycket ibland. jag har också råkat bli för full ett antal gånger i sommar, men det har inte varit så att jag druckit massor för att dricka utan det har bara blivit fel eller att jag t ex ätit och sovit dåligt typ. sedan är det en jäkla skillnad på att vara glad och full, och otrevlig och full.. egenskaper som kaxig, arrogant och otrevlig kommer upp och man vill bara ge personen ifråga en käftsmäll. känner ni igen er? jag bara undrar vad alla tänker med, eller om de ens tänker alls..? för i natt när jag var ute nykter så skämdes jag helt seriöst för vissa människor. och efter synen jag har på alkohol så blir det bara respektlöst. gör mig en tjänst och se inte ut som hej-kom-och-hjälp-mig nästa gång!


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0