CHRISTMAS GIFTS

2011-12-26 @ 23:04:56

Fick världens bästa julklappar av mamma och pappa som vanligt. Kommer lägga upp lite efter hand och här är min underbara parfymflaska som jag kan fylla med min favoritparfym. Supercute! Sedan fick jag påbyggning av mitt egna lilla gym här hemma haha. Fick en balance board och ett hopprep. Hopprepet är sjukt underskattat så det är ett bra tips till er som vill komma i form :) Så nu har jag en crosstrainer, hopprep, balance board, vikter, yogamatta och pilatesboll. Ska verkligen ta tag i detta ordentligt efter nyår! Ska träna imorgon och sen får vi se vad mer jag hinner denna veckan. Har ganska fullt upp med jobbet.






Fotspår ♥
Postat av: Anonym

Vad har du för favoritparfym? :)

2011-12-27 @ 11:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0