EN UNDERBAR DAG

2011-12-18 @ 23:27:00

Vad jag är glad för att denna dagen har varit en bra dag! Visst den började skit och jag var inte särskilt glad, men den blev bara bättre och bättre. Michaela och jag stack in till stan en sväng. Fick med mig det supersnygga linnet med mig hem och även fröken Carlsson fick med sig en festtopp hem ;) Vi köpte även med oss något hem som vi ska ha på nyår, LÄNGTAR!

När vi var på väg hem bestämde vi oss för att överraska Emelie som äntligen är hemma, så vi körde hem till henne och knackade på. Hennes mamma öppnade och berättade att hon & Peter precis hade kört till Maxi, så vi körde dit fort som
tusan och letade upp henne :D Snacka om härligt att äntligen få träffa henne igen! Sist hon var hemma var jag ju på Rhodos.

Ikväll skulle Michaela och jag baka med. Det första var att vi inte hade några knäckformar så vi fick sticka och köpa det. När vi väl satte igång gick det utför, hela spisen blev full med knäck och brandvarnaren tjöt. Vi är SÄMST på att baka haha :D

Nu måste jag sova, ska upp och jobba imorgon med min himla förkylning som aldrig vill släppa.
har inte känt någon smak på maten jag äter så idag har jag endast ätit en gång haha.. not good!

LOVE / S




Fotspår ♥
Postat av: michaela

äsch! vi är bäst på att baka, vi vet bara inte om det :D <3

2011-12-19 @ 17:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0