FÄRGADE ÖGONFRANSARNA

2011-12-10 @ 17:58:57

älskar känslan av att bli fräsch igen när man varit sjuk. tog mig en lång dusch med hårinpackning i håret, och sen fick jag helt plötsligt för mig att färga ögonfransarna. mamma gjorde det på mig en gång för jättelängesen men denna gången gjorde jag det själv. det blir sån otrolig skillnad ändå, ser ut som att man har fått massa fler ögonfransar :D det var bara lite jobbigt att göra det själv eftersom man måste blunda när man gör det, men jag var ju tvungen att titta eftersom jag gjorde det på mig själv haha. sen inträffade en liten incident så att jag har värsta vita påsarna under mina ögon. berättar mer om det sen!  




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0