FEELING LIKE CRAP

2011-12-09 @ 14:17:38

har äntligen vaknat till liv lite. äntligen! innan var det så illa att jag inte ens orkade hålla i telefonen eller ha ögonen öppna. undra vad det är för skräp det är jag har samlat på mig? det var jättekul att jobba igår fastän jag mådde skit. önskar att jag inte var sjuk. vill verkligen verkligen VERKLIGEN jobba! ska återgå till mitt sleepmode nu. vi får se om jag uppdaterar senare!

förresten. ikväll är det idolfinal och den bara måste jag kika på. 

puss & kram på er 




Fotspår ♥
Postat av: Sanna

Vill inte verka oförskämd eller nåt nu, men har du gått ner i vikt? (ser ut som det både på "bloggbilderna" och i verkligheten, men tycker absolut inte att du var tjock innan, snarare att du ser väldigt smal ut nu).

Skulle vara skoj om du skrev hur lång du är och vad du väger, kanske vad du tränar med :)

Jag vill gå ner i vikt men vet inte hur jag ska göra, du har kanske nåt bra tips? :)

Som sagt, vill verkligen inte låta elak, tycker du är jättesnygg, utan ville mest kommentera att jag tycker att du har snygg kropp nu och undrar hur du gör. Hoppas att det var ok! :)

2011-12-13 @ 11:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0