GUCCI

2011-12-21 @ 09:40:35

Natalie har världens sötaste hund alltså. Jag vill ha honom, eller en kopia av honom! Haha Nicky, Natalie och de andra började diskutera att om jag skulle varit en hund så skulle jag definitivt vara en chihuahua. Liten, blond och söt :D

Sorry för att jag inte skrev någonting igår men jag åkte hemifrån kl halv 8 på morgonen och kom hem strax innan 12. Först jobbade jag till kl 15 och direkt efteråt stack jag in till stan med Sara :) Vi var helt slut efter jobbet men lyckades ändå få liite gjort haha. Runt halv 6 gick jag bort till Marie och köpte thaimat med henne. Vi åt supergod mat och väntade på att alla de andra skulle komma. Sen blev lägenheten fylld och vi fikade en massa god julfika, spelade julklappsspelet och pratade massor.

Haha, jag vann några fina saker på julklappsspelet. Bland annat en megastor kortlek :D




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0