INSPO - NYÅRSFRISYR

2011-12-30 @ 23:48:16

Min fina vän Zarah erbjöd sig att fixa mitt hår på salongen imorgon till nyårsfirandet! Är bara inte helt säker på hur jag ska ha det. Har en tanke i huvudet på hur jag hade velat ha det men hittade ingen bild på det. Vi får väl se imorgon hur det blir!

Har för övrigt jobbat både i kassan och caféet idag. Fick hoppa in för att Sara var sjuk och jobba lite längre. Fick stressa in i duschen när jag kom hem o begav mig direkt till Harry's med Michaela, Jimmy och Malin :) Sen hyrde vi en jäääättebra film på Hemmakväll och kollade på den hos Michaela. Theo kom förbi en sväng med :) Sorry att jag inte skrivit idag men jag pallar inte.

LOVE / S









Fotspår ♥
Postat av: maria

Fina frisyrer! :)<3

2011-12-31 @ 00:05:25
URL: http://mthored.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0