JAG LEVER BLAND MINNENA

2011-12-16 @ 11:02:45

hej på er! vaknar upp med värsta förkylningen som jag somnade med igår. jag blir galen! men jag tänker inte sjukanmäla mig och ligga hemma. det ska inte bli värre och jag tänker INTE få feber. haha, det är en envis Sara som vaknar idag. har precis tagit en lång dusch. ska börja städa undan & göra mig iordning strax. sedan blir det apoteket innan jag börjar jobba. tänkte köpa med mig lite bakingredienser för jag hittade världens godaste recept på jobbet igår :D bakningen får dock vänta tills jag är frisk från baciller. nu ska jag sätta fart hörrni. ha en toppenfredag, det ska jag försöka ha iallafall :) PUSS & KRAM




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0