JULBORD PÅ MAXI

2011-12-22 @ 09:45:41

Hej! Får bli en supersnabb update här eftersom jag inte skrev något igår och har bråttom just nu.

Igår jobbade jag 13.30-22.30, skulle gjort iallafall. Det var sjukt mycket folk hela dagen, vi bjuder liksom till och med på julbord till ALLA kunder mellan 11-19. Snacka om att det går åt mat eller? Vi fick jobba över i nästan 30 mins eftersom det var så mycket folk i butiken när vi skulle stänga. Vi hade 4 kassor (med lång kö o varje) öppna kl 22.00, hur normalt är detta? Det var korgar kvar i alla kassorna där folk suttit tidigare och inte en enda kassa var städad. Önskar att kunderna kunde lära sig gå till kassorna när klockan är 5 i åtminstone :) Var som ni kanske förstår helt slut när jag kom hem och somnade ganska hårt.

Vaknade med näsblod imorse och nu har jag varit uppe en stund för att göra mig iordning för julbord på jobbet! Det är en årlig tradition där alla våra sponsor-saker lottas ut bland alla anställda. Sjukt trevligt är det :) Sen blir det en snabb runda på stan med Kristijan för att köpa de sista julklapparna plus hjälpa honom med kläder. Älskar att hjälpa killar hitta kläder haha :D

LOVE / S


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0