JULSTÖK OCH JULMYS

2011-12-24 @ 01:18:57

God kväll (natt) på er! Kom precis hem efter att ha haft en underbar kväll i stan med mina fina vänner. Först käkade vi på Gastons och sen gick vi en snabbis till Roberts. Det fick bli en drink för min del och sen stack vi vidare till B&B för lite bowling :) Tråkigt nog kom jag sist av 11 personer.. HA HA. Men kul hade vi och nu är jag helt slut i huvudet!

Innan idag var jag i stan med Maria som äntligen är i Halmstad :) Vi åt på Blue Thai och sen tog vi en fika på Roberts. Vi bytte julklappar där och jag fick ett par SUPERFINA ljusstakar som jag tänkte slänga upp bild på imorgon! Tack darling :)

Kl 14.15 hamnade jag i frisörstolen och satt där i 3 timmar för att bli fin i håret hos Zarah. Perfekt att ha en tid dagen innan julafton, då är man fin både till julafton och nyår hihi. Är sjukt nöjd som vanligt, kan alltså omöjligt bli missnöjd när jag är hos henne. Behövde inte klippa någonting så nu låter jag det växa så mycket det bara går :) TACK återigen min fina.

Bytte även julklappar med bästa vän idag! Vi har en tradition sedan 10 år tillbaka att alltid byta dagen innan julafton haha. Den vägrar vi bryta förstår ni ;) Jag fick ett jättefint sotnings-set till ögonen från The Body Shop som jag totalälskar. Tusen tack tack tack <3 Detta kommer användas flitigt både på juldagen och till nyår var det tänkt.

Ni får stå ut med min kassa uppdatering här som varit under dessa stressiga dagarna. Uppdaterar mer med bilder imorgon :)

LOVE / S






me & my love 2day.


Fotspår ♥
Postat av: michaela

varsågod älskling och tack så mycket själv för alla fina saker!! :D :D <3

2011-12-24 @ 11:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0