MAYBE YOU SHOULD EAT MAKEUP..

2011-12-03 @ 10:00:48

so you can try to be pretty on the inside bitch.


god morgon. kunde inte sova längre än till halv 9 fastän jag inte somnade förrän 2 i natt. har ännu ondare i halsen idag men vet ni vad? jag tänker träna ändå. skiter i om jag blir sjuk nu för jag går ändå runt & mår halvkasst var och varannan dag..

haha förresten kolla bilden, ser helt smutsig ut på halsen och bröstet, okej att min solbränna släpper och knappt syns längre men det ser INTE ut såhär irl utan det är instagram som gör det. är ju inte så blek i ansiktet heller så att det är världens skillnad mellan kropp & face. haha herregud.. Nu ska jag kasta mig i sängen & mysa innan jag tränar :)




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0