ONE TEASPOON

2011-12-04 @ 22:45:15

god daaaamn it vad jag är trött nu. det var kaos idag på jobbet, hur mycket som helst att göra i caféet men jag och linnsan gjorde ett ganska bra jobb ändå :) igår var jag med oscar och vi stack först till maxi för att handla. sen bakade vi äppelpaj & kollade baksmällan 1 och baksmällan 2. bra och mysig kväll det där. nu ska jag sova för att förhoppningsvis vakna upp med all världens energi :D träning, staden, fika och massa annat står på schemat. frågan är bara hur väl schemat kommer hållas? hihi

en snabb bild på min nya tröja & halsduk som jag köpte i Hbg.
blir roligare när ni får bättre bilder sen men detta får duga för dagen :)
 

Fotspår ♥
Postat av: michaela

snöggast! <3

2011-12-05 @ 00:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0