ONE TREE HILL

2011-12-27 @ 21:51:14

Hej hopp! Ligger nerbäddad i min säng efter ett litet träningspass och kollar på One Tree Hill säsong 7. Fick boxen i julklapp och jag tokälskar det. Det enda negativa är att man inte kan slita sig när det väl är läggdags haha.

Det har varit en fullspäckad dag. Jobb till 13.30 och sen in till stan med mamma en snabbis. Sedan fick jag naglarna fixade av fina Linda! Är hur nöjd som helst. Det bästa är att jag har långa naglar sedan innan så hon behövde inga tippar. Tar bättre bilder imorgon! Och fy bövlen vad mina fingertoppar och naglar är ömma just nu, ska fråga Linda imorgon om det är normalt.

Efteråt var Michaela, Jenn & jag på stan. Köpte 2 neccessärer, en väska, underkläder och ett läderband till halsbandet jag fick av pappa i julklapp. Lägger upp bilder ikväll om jag orkar, annars kommer de imorgon :)

LOVE / S




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0