SEXBOMB

2011-12-11 @ 22:14:34





Har haft en bra dag på jobbet idag med en del att göra. Skönt med all julstress, det gör mig glad haha. Ett annat plus var att ingen annan än Fredrik Ljungberg handlade av mig. God daaamn vad människan ser bra ut. Och han var sjukt trevlig med :)

Nu ligger jag i sängen som världens tröttaste Sara. Har en massa tankar som snurrar runt i skallen på mig och jag hatar det. Alltid tusen tankar kring EN sak. Varför inte bara tänka på något en gång och sen skita i det? Men det är i och för sig lika med att ge upp meeen det gör jag ju ändå alltid nuförtiden ... Även om jag inte skiter i det direkt så skiter jag i det indirekt (inuti min skalle) vilket resulterar i att allt rasar förr eller senare :) Ska inte tråka ut er mer med mina dumma idéer som rör till det.

Blir kanske lite Fråga Olle på tv nu, annars säger jag god natt.

i miss you



Fotspår ♥
Postat av: Johanna

Hej!

Om man vill söka jobb på maxi flygstaden, vilken mail adress mallar man in sitt cv till? Hittar nämnligen inte det på hemsidan! Väldigt tacksam för svar! :)

Sen undrar jag om det vart svårt attt färga fransarna själv? :)

2011-12-12 @ 10:42:14
Postat av: Sara

Hej Johanna! Du går in på www.maxiflygstaden.se och på höger av sidan finns en länk som heter "jobba hos oss". Där får du fylla i en spontanansökan där du senare även kan bifoga ditt CV om jag inte är helt ute och cyklar. Många företag föredrar ansökningar på internet nuförtiden!



Svarade nog på ögonfransfrågan i inlägget förresten :) Det var bara att kladda på, men man måste ju vara noggrann med att inte få väteperoxid i ögat. Om du känner att det är för avancerat så kan du ju alltid färga på ena ögat i taget, det tar bara lite längre tid!



2011-12-12 @ 23:59:45
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0