SHOPPING I HELSINGBORG

2011-12-03 @ 01:19:54

hej alla som sitter uppe mitt i natten! har haft en underbar dag på Väla med michaela. blev en del shopping för min del med, lite mindre för michaelas (som fick lite panik ett tag där ÅNEEJ) internskämt på hög nivå ;) köpte denna blå kavajen som jag tänkte ha över min svarta nyårsklänning. love it! tänkte slänga in resten av bilderna imorgon, har en massa outfitbilder och andra från dagen. hade tänkt ta bilder på de fina kläderna jag fick med mig hem också.

ikväll har jag kollat idol med michaela & jimmy här hemma. efter det stack vi till Robert's en sväng med arbana som äntligen är hemma i halmstad på visit :) nu hade jag tänkt sova. imorgon har jag massor att göra. ska träna som aldrig förr, längtar :D





Fotspår ♥
Postat av: arbana

dödligt snygg:D

2011-12-03 @ 18:38:24
URL: http://arbanah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0