TACOSKVÄLL MED MINA BABE'S

2011-12-13 @ 09:23:00

igår hann jag vara hemma i 30 minuter innan jag stack iväg igen he-he. men michaela & anna frågade om jag ville vara med dem & laga tacos och kolla film så det erbjudandet kunde man ju bara inte säga nej till :) så vi stack och handlade på maxi & sen var vi hos anna resten av kvällen. mysigt! somnade nästan i hennes soffa när michaela pillade mig i håret, skönt haha :D




en bild på mig med min stora gosiga myströja i annas soffa :)


Fotspår ♥
Postat av: michaela

i löve taconights <3 :D

2011-12-13 @ 23:42:25
Postat av: Sara

haha ja jag med, speciellt med er två! <3

2011-12-14 @ 00:53:10
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0