TOMTEN ÄR FAR TILL ALLA BARNEN

2011-12-15 @ 23:46:11

förlåt för dålig uppdatering men jag ligger däckad i min säng i en dunderförkylning. IGEN! bröt ihop när jag kom hem för att jag mådde så jävla dåligt, är ett under att jag ens orkat le och skratta på jobbet idag :b har vilat och kollat america's best dance crew. sen kollade jag på tomten är far till alla barnen med pappi. helt underbar är den filmen haha. skriver mer imorgon!

förresten, tycker ni att jag ska göra ett inlägg om era frågor och svara där eller ska jag svara i en kommentar i inlägget det gäller? just nu gör jag lite både och beroende på om det är långa eller korta. it's up to you guys!




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0