TRUST ME, THIS IS IT BOY

2011-12-28 @ 23:15:44

God kväll! Hoppas ni har haft en fin onsdag allihop. Jag jobbade 9-18 i caféet och tiden bara rusade förbi eftersom det var så mycket att göra! När jag slutade körde jag direkt till Actic för att träna med Michaela och Malin. Vi var duktiga eftersom vi inte har tränat så duktig på sistone som vi gjorde innan. Stolt över oss hih! För er som undrar så körde jag först 20 minuter på löpbandet där jag powerwalkade i uppförsbacke. Sedan gick jag ner och tränade mage/rygg och armar på maskinerna och även egna övningar. Till sist var jag på trappmaskinen och tränade rumpa/lår i 20 minuter. Ett helt okej träningspass när man vill svettas men inte avlida ;b Med tanke på att jag sprungit runt på jobbet hela dagen orkade jag inte en enda sekund till.  

Här slänger jag upp 2 bilder på mina fina nya neccessärer. Den svarta är hur mjuk och go som helst, det är en sådan man har alla sina sminkborstar i. Denna kommer att användas flitigt! Sen kommer jag nog faktiskt att använda den silvriga som partyväska med, ska iallafall ha den på nyår för den är så himla fin. Jag visar väskan jag köpte imorgon, orkar inte nu.

LOVE






Fotspår ♥
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut ett träningsschema för typ en vecka/månad eller nåt? Asså så som du tränar :)

2011-12-29 @ 00:52:01
Postat av: Sara

Jo det kan jag göra om det är så intressant, kan göra ett för januari månad som jag kommer hålla stenhårt!

2011-12-29 @ 08:44:56
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0