WICKED NIGHT

2011-12-26 @ 14:49:38

Omajgad vilken huvudvärk jag har! Vi hade iallafall en grym kväll om man säger så!

Jag jobbade igår från 09.55-17.30 och sen åt jag snabbt med mamma och pappa. Halv 8 dök Michaela, Carro, Maria, Tony, Theo och Jimmy upp för att börja förfesta. Vi hade skitkul och spelade Bibeln bland annat haha. Sen kom även Emelie och Peter en snabbis innan vi tog bussen in till stan. Det var synd att de inte hade lust att hänga med ut bara!

Det blev Moon och vi träffade massa folk där. Tråkigt nog satt jag i en fåtölj halva kvällen för jag fick sån sjuk huvudvärk.. Den är självklart kvar idag med ;) Men vi dansade som satan i början så är ändå helt okej nöjd haha.

Ligger i sängen just nu och kollar på mellandagsrean på Nelly.com. Känns onödigt att beställa hem något men ändå roligt att kolla. Tror jag somnar en liten stund nu så hörs vi senare. Har en massa bilder från både julafton & juldagen :)

LOVE / S





Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0