alla ♥ dag

2011-02-17 @ 18:38:27




såg att det var lagom många som varit inne här den 15onde för att se vad jag gjorde på alla ♥ dag. kul! först var jag och jobbade ett kort pass och sen åkte jag hem för att göra mig iordning. adam kom runt halv 7 med världens finaste bukett
med rosor! jag älskar blommor, nallar och allt sånt där så jag blev jätteglad :) ! vi begav oss sedan till lilla helfwetet för en
3-rätters alla ♥ meny! min lilla tokstolle betalade alltihop och jag blev smått galen på honom haha. när vi väl kom hit myste
vid med en massa ljus, massage och så :) den finaste dagen ever och jag kan inte fatta att du gjorde allt det för lilla mig.

och för att nämna att jag har världens sötaste pappa . . när jag kom hem från jobbet låg det ett genomskinligt paket som det stod mitt namn och adress på. det stod att det var från " nallebudet.com ". jag öppnade det och där i låg nallen på bilden med en massa hjärtan och ett litet brev där det stod thinking of you på framsidan. och i det stod från hjärta till hjärta / pappa .. inte nog med det hade han valt ett armband på hemsidan och skickat med i paketet. love u ♥ fick även en chokladkartong av mamma! du är den bästa som finns och jag skulle aldrig klara en dag utan dig. ♥ hoppas ni hade en lika fin dag som jag hade !


Fotspår ♥
Postat av: Michaela

Lyx för en prinsessa helt enkelt! :) <3

2011-02-17 @ 22:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0