♥ behave yourself

2011-02-17 @ 21:03:04



dags att visa vad jag använder när jag tvättar bort mitt smink! ska verkligen bli noga med detta, och det blev ett litet undantag i duschen idag då jag använde vanlig duschtvål runt ögonen. den vänstra har jag köpt på kicks & kostade 99
kr. luktar himla gott men är bäst för normalhy så använd inte den om du är en torris.! ögonborttagningsmedlet kommer
från mary kay & det köpte jag när jag hade hudvårdsparty. det är verkligen bra och den får dessutom ett plus för den
snygga designen! utöver detta använder jag ansiktsvatten från the body shop som fräschar upp det allra sista.


Fotspår ♥
Postat av: melis

Jag får inte använda vitisen då för jag är en torris!! ;(

2011-02-17 @ 22:36:09
Postat av: sanna :)

Det finns ett ögonborttagningsmedel från loreal med 2 sikt (ett blått och ett genomskinligt) som är nästan bättre än Mary Kay och mycket billigare :} ett tips bara!

2011-02-23 @ 17:04:31
Postat av: sara



sanna: jag vet, har använt både det och ett annat liknande från lumene :) tack för tipset ändå!

michaela: hihi jag vet! din lilla torrbolle :)

2011-02-23 @ 22:58:29
URL: http://justloveyou.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0