♥ winners never quit, and quitters never win

2011-02-23 @ 22:49:25

jag är jättenöjd med gårdagen i göteborg med maria. jättemysigt var det! däremot mer av en katastrof när jag kom tillbaka till halmstad. i freakin' hate this. vill inte prata om det heller för då känns det bara värre. inte för att det kommer göra saken bättre, men ändå. har en stor klump i magen och det känns som om jag aldrig kommer somna ikväll. tänkte lägga upp bilder på vad jag köpt men har internetsladden i min bärbara o den har jag aldrig kopplat in kameran i tidigare. förresten, herrejösses vad svårt det är att prata med adam i telefon och dessutom blogga samtidigt! Nu ska jag lägga mig och kolla på ett avsnitt av OTH. Eller lägga mig och lägga mig, ligger redan i sängen men inte helt nerbäddad :) Mina träningsbyxor kom idag med posten förresten! De var grymt snygga och perfekt att ha på danspassen. Det får komma en bildbomd med kläder imorn helt enkelt :)





Treat people the way you want to be treated.
Karma is only a bitch if you are..


Fotspår ♥
Postat av: maria

mysmys på våran dag älskling :) <3

2011-02-24 @ 18:15:12
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: michaela

den bilden är det stora beviset på att träningen är det enda alternativet för min del hahah :D knubbis! <3

2011-02-24 @ 19:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0