♥ do me

2011-02-06 @ 22:36:06


Hey! är bara tvungen att skriva av mig lite eftersom att det är söndag och jag har varit ledig hela dagen =) har legat i sängen med min adam till halv 7 ikväll, länge! men det finns inget bättre än bakissöndagar tillsammans med någon man tycker om hihih.

igår firade vi jessica ute i harplinge. det var ett jäkla krångel att komma dit haha ;b för först körde michaelas pappa oss till haverdalsbro där malins pappa, malin och penny kom för att hämta upp oss. när de kom insåg vi att vi inte fick plats i bilen så jag blev den som fick sitta klämd i taket som vanligt, samtidigt som jag mosade michaela vars knä jag satt i :o på vägen körde vi över en redan död anka eller kanin? malin och jag hade lite olika åsikter om vad det var för något stackars djur det där :( vi kom fram till carro och förfestade lite där ett gäng tjejer, och sedan körde carros pappa oss till jessica :) tusen tack jessica!

idag när jag loggade in på min blogg såg jag att jag har vunnit ett vip-kort på moon på denise's blogg, så himla kul eftersom att jag aldrig vinner saker (: plus skönt att kunna gå dit utan att ha ångest över inträdet! nu ska jag lägga mig och kolla på oth ♥ imorgon ska jag träffa jennifer & sen ska jag och michaela träna. det kommer bli en bra måndag :) puss och kram på er



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0