♥ don't talk to me like i'm stupid

2011-02-24 @ 22:21:29

Inget intressant att skriva här idag förutom att jag var och tränade afro med michaela innan idag. Vi var även i stan innan det och jag köpte nya skor! Sen imorgon när lönen kommer tänker jag vara en SPARA. Sara och spara rimmar ju så det borde ju flyta på finfint haha! Alltså bilder bilder bilder.. det kommer på kläderna så fort jag har orkat ta bild på allting! Installerade min webcam på min laptop idag och jag är jättenöjd över att kunna ha den i sängen istället för på min stora dator. Det ser så dumt och uppställt ut med en massa bilder sittandes på en stol framför datorn! Det är lite mer chill i sängen med andra ord :)

Vet i sjutton hur nästa veckas träning kommer se ut för min del. Bokade in mig på stepdance och afro ihop med michaela, men har redan sett att jag jobbar stängning på torsdagen och kommer inte kunna gå på afron. It sucks! Får ta mig ett pass innan jobbet här hemma på min crosstrainer, det funkar ju det med! Bara jag tar mig upp på morgonen så är det inga problem hihi :)

Jag fattar inte varför jag är så trött för.. sover ut på morgonen nu när jag har semester och ändå är jag supertrött runt
10-11 på kvällen? Får ta och kolla lite oth som vanligt och sen får jag dejta kudden. Bild på en sliten sariis efter träningen ♥



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0