♥ hudvårdsparty

2011-02-13 @ 22:16:52

jessica kom hit innan och jag hade ett hudvårdsparty hos mig. det var jättekul och alla verkade uppskatta det! vi fick oss en del skratt åt hur vi gjorde med vissa produkter :) köpte iallafall några saker som jag fick prova. ska gå & lägga mig snart var det tänkt, känns som att denna dagen aldrig tar slut .. & jag vill ha imorgon. för då är det alla ♥ dag o då ska jag träffa adam!

- Don't you give them BS.


Fotspår ♥
Postat av: maria

du är så himla fin mitt hjärta! och jag saknar sönder mig efter dig :( <3

2011-02-14 @ 13:52:24
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: Michaela

Det var en mysig söndagskväll hos dig min pärla :)<3

2011-02-15 @ 22:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0