♥ jennifer 20 år

2011-02-19 @ 17:05:21

idag fyller underbara jenn år och det ska vi fira ikväll! längtar typ som en galning, fy sjutton vad kul vi ska ha :) men just nu är jag irriterad eftersom jag inte har ett skit att ha på mig upp till, eller får till mitt hår som jag vill ha det. jag behöver mer slingor i håret för att det ska vara snyggt när det är lockigt, brunt lockigt hår är inte alls lika kul. blä vad sur man kan bli av såna i-landsproblem. titta där på bilden vilken lagom färg det var där på mitt hår! precis lagom lockigt och ljust. jävla skit :) 


Fotspår ♥
Postat av: Jennifer

Grymt bra kväll, ni är världens bästa! :) <3

2011-02-20 @ 18:44:16
URL: http://jenniferlinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0