♥ looking at you through the glass

2011-02-13 @ 12:13:30

Äntligen är det liv i mig igen! Igår jobbade jag till 3, stack hem efter att ha handlat lite och kl kvart över 4 kommer Adam och hämtar upp mig för han slutade då. Vi åkte hem till honom, lagade mat & myste i soffan. En lagom lördag eftersom att vi åkte hemifrån honom kvart i 6 imorse. Han började jobba 06.30, stackarn!

Ska ut och gå med mamma snart var det tänkt, solen skiner och man kan ju inte sitta inne hela dagen. Ikväll kommer några tjejer hit eftersom jag ska ha hudvårdsparty. kan nog bli mysigt och det är ju perfekt en tråkg söndagskväll :) Nu ska jag kila! Jag uppdaterar säkert senare med lite bilder från jessicas fest & så. hihi puss & gå nu ut med er allihop! ♥




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0