♥ new shoes, new jacket

2011-02-27 @ 11:50:57

Nu kommer det några bilder på bloggen iallafall, men inga av inköpen kommer från Gbg. Dåligt! Jackan är från H&M och skorna från DNA. love them. och jag kan lova er att det kommer bilder på kläderna från gbg med! ska  fixa min andra internetkabel :)

Fredagen var hur bra som helst! Först stack jenn & jag in till stan för att hon skulle hitta något att ha på sig till kvällen. Det var då jag hittade jackan och det var absolut inte meningen att den skulle hänga med mig hem, but i couldn't resist it ! Efter att ha lunchat och shoppat åkte vi hem på varsitt håll för att göra oss iordning. Redan klockan 6 kom vi hem till Louise för att äta tacos och förfesta med henne och Emeli. Det var huur trevligt som helst & sen runt 10 stack vi vidare till en annan fest. Den festen bestod av typ 10 fotbollsgalna killar som spelade fifa haha. Vi fick åtminstone några av dem att spela spel med oss. Jag drog mig därifrån ensam för att träffa Arbana och Laureta som jag skulle till Moon med. Har saknat Arbana något enormt sedan hon flyttade till Lund, himla skönt att få träffa henne ♥. Well well, vi var först på la coca och drack ( varför jag drack mer vet jag då inte ) & sen bar det av till månen. Vi hade hur kul som helst där inne och runt 3 halv 4 kom jag hem med taxi! 

Dagen efter var inte alls lika kul .. låg och spydde till klockan 4 på eftermiddagen för er som vill veta. Har inte mått så dåligt sedan dagen efter studenten! Låg hur som helst i min säng till halv 9 på kvällen då jag äntligen började må bättre. Så jäääkla sjukt att vara bakis så länge. Och jag fick inte träffa min adam för att jag är så dum. Shame on me! Ännu konstigare var att jag typ inte drack mer än jag brukar så jag förstår inte hur jag kunde bli så full. Anyway, jag lever och mår bra nu tack o lov! 








Fotspår ♥
Postat av: michaela

vilken najs babe!! ;d <3

2011-02-27 @ 17:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0