säljer 3 par av mina jeans!

2011-02-28 @ 13:02:12

Om ni är intresserade, maila mig på [email protected]



FORNARINA
Detta är personligen mina favoritjeans och dessutom världens bästa jeansmodell eftersom de har så snygga fickor.
Märket är Fornarina, köpta i Halmstad på Dodici i storlek 26. Har inte sytt upp dem och de har alltid varit lite för
långa för mig! Är fortfarande i väldigt fint skick. Köpte dem för 1199 kr och säljer dem för 200-250 kronor.



MISS SIXTY
Ser ut precis som nya och är fortfarande lika kritvita som när jag köpte dem. Även dessa är för långa för mig men är ej uppsydda. Tight passform och även dessa är det storlek 26 på. Köpte dem för 899 kronor på Nicco i Halmstad och jag
säljer dem för 200 kronor.



TOMMY HILFIGER
Slappa jeans som också är köpta på Nicco i Halmstad. Det är lite små slitningar på fickor och nertill, men de var så från början för att de skulle ge intrycket av en sliten look. Dessa är väldigt långa i benen och i och med att jag är kort har jag alltid haft gummisnoddar där nere. Storlek 26. De kostade 899 kronor, säljer dem för 150 kr.


Fotspår ♥
Postat av: Valli

Åååh, älskade slappa jeans! Gumman, jag får köpa dom av dig! :o älskar dom ^^, minns när jag lånade dom :D ÅH! Skicka hit dom bara xD hahahaha! Love you <3

2011-03-05 @ 01:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0