♥ stan med min bästa vän

2011-02-18 @ 19:00:43

det var längesen vi hade en sån lång dag på stan då vi bara glodde kläder. och det behövdes! alltså, kläder behövdes inte men vi behövdes :) Det blev ett par jeans för 499 kr på gina tricot, skapligt billigt och jag ska verkligen börja använda jeans igen! vi köpte även present till jennifer som fyller hela 20 år imorgon (!) & det ska firas ordentligt imorgon kväll hemma hos henne ♥ efter att ha gått på stan med michaela mötte jag upp sara st och emelie för en fika på roberts. mysigt tjejer!

nu ska min prins hämta mig här hemma & sen åker vi hem till honom för en massa fredagsmys :) ha en fin fredagkväll! puss ♥




Fotspår ♥
Postat av: maria

mina sötnosar! <3

2011-02-18 @ 21:19:50
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag lääängtar till ikväll älskling, ska bli så kul att få fira min dag med er, mina favorittjejer! :D <3

2011-02-19 @ 12:31:29
URL: http://jenniferlinnean.blogg.se/
Postat av: Michaela

Sicka snyggingar vi är ;d oslagbart! och vår dag var jättemysigt! <333

2011-02-21 @ 22:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0