♥ statistics

2011-02-21 @ 11:18:27

Då var det dags att röja undan en massa gamla kläder från min fina garderob! Det måste ju bli lite space eftersom jag & maria åker till Göteborg imorgon för en shoppingtur :) ska även hjälpa mamma med vår walk-in closet för jag brukar ju vara så himla duktig på att få ordning på den .. och även oordning hihi. ikväll blir det ett träningspass med michaela & maria skulle jag tro, men om det blir för sent sticker jag nog dit själv en sväng. orkar inte vänta i och med att jag ska upp tidigt imorgon. puss! ♥




jag behöver förresten köpa en ny vattenflaska. en snygg sådan vill jag ha!


Fotspår ♥
Postat av: micahela

här sticker vi ingenstans själva, vi tränade ju asbra ihop idag! :D<3

2011-02-21 @ 22:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0