♥ the second you sleep

2011-02-21 @ 22:54:51

 
innan var michaela och jag på gymmet, och har jag inte träningsvärk i rumpan och magen imorgon eller dagen efter det så vet jag inte vad vi gjort för fel. trappmaskinen är iallafall en ny favvis! nu är det dags för sängen, ska ju gå upp tidigt imorgon för att hinna med bussen till göteborg. vet inte om jag ska ha med mig något att äta på tåget ..? eftersom vi är framme kvart i 10 kommer jag vara smått hungrig redan då, bara för att jag varit uppe sedan halv 6. kanske blir lite frukt åtminstone, det är ju inte så svårt att slänga ner =) nu måste jag verkligen sova, är hur trött som helst och det vill jag ju inte vara imorgon!

sov gott fina vänner


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0